RU UA EN

Вхід в систему

Забули пароль? Реєстрація

  
Главная :: Блог :: Наука Психономія :: Розвиток і адаптація людини від народження до 144лет.

Розвиток і адаптація людини від народження до 144лет.

24.04.2012
Переглянуто: 10788

У цьому віці людина розвиває здатності оперативно концентрувати свої сили психіки або фізіології на поточних умовах самореалізації. Розвивається здатність динамічно застосувати свої сили в короткий момент часу.

З 7 до 8 років - розвиток уваги.

В даному віці людина здатна концентрувати свою увагу на захопливих його об'єктах, темах і людях. З привабливих об'єктів його особливо починає цікавити протилежну стать, а також всякі блискучі, що привертають увагу предмети, теми ігор, ідеї та почуття людей.

З 8 до 9 років - розвиток вольового впливу.

В даному віці людина зрозумілі або усвідомлені знання намагається швидко застосувати. Він докладає максимум ініціативи для реалізації імпульсів своїх бажань. Для оточуючих таке ставлення людини сприймається, як вольовий тиск, від якого у батьків може швидко вимотує увагу.

З 9 до 10 років - розвиток розуміння життєвих різниць.

У цьому віці людина починає розрізняти різниці життя - це добро і зло, сильний і слабкий, розумний і дурний та інші протилежності. Це проявляється рясністю його спілкування і зміцнення логічності слів.

З 10 до 11 років - розвиток передбачливості.

Протягом цього відрізку часу людина виробляє в собі терпіння, спостерігаючи за багатьма людьми з боку, намагаючись передбачити наперед реакцію взаємодіючих людей. Дитина в цьому віці виробляє властивості мудрості або хитрості.

З 11 до 12 років - розвиток самовладання.

Цей вік є резюмує. В даному віці людина намагається підсумувати свій розвиток і відносини з навколишнім світом. У нього з'являється відчуття того, що він отримав усі знання, необхідні йому для життя. У відносинах з оточуючими це проявляється некерованістю або максималізмом.

У цьому віці людина починає висувати свої вимоги близьким і взаємодіючим, повторювати їх, намагаючись диктувати своє розуміння, при цьому рівняючись на різні авторитети його поля діяльності і відносин.

Другі дванадцять років життя людини.

У період з 12 років до 24 років розвитку людини формується логіка.

Протягом цього обсягу часу дитина виробляє методи поведінки і певну тактику своєї самореалізації. У цьому віці сформований світогляд людини є пружиною його психіки, яка стає стимулятором ініціативи в його методах поведінки. Людина після дванадцяти років починає самоутверджуватися в навколишньому середовищі методами поведінки. Людина вважає себе розуміючим багато чого в житті, але мало вміє робити.

З 12 до 13 років - основи самоствердження.

У цьому віці людина починає затверджуватися у всьому, що йому доступно і можливо в поведінці. У суспільстві даний відрізок характеризується переломним віком або підлітковим. А реально людина починає грунтуватися на свою думку і розуміння. Відповідно, він не особливо зважає на думку оточуючих. Тому, бажано надавати йому контрольовані умови для самореалізації. І це буде виводити його на найвищий рівень взаєморозуміння вихователя з воспітуемим. Акцент старших на його самостійності дозволяє розвиватися дитині і бути з ним на потрібному рівні взаєморозуміння.

З 13 до 14 років - розвиток і утвердження чуттєвих вдач.

У цьому відрізку віку людина зміцнився в основах самоствердження і може собі дозволити різні заохочення з області моралі, бажань. Людина отримує почуття задоволення за рахунок того, що він заздалегідь передбачає і впливає на обставини, які самі собою приводили його до бажаних можливостям і умовам. В основному - це смачна їжа, гарні речі, цікаві люди. Через яку з перерахованих спрямувань дитини можуть відвернути сторонні люди. Тому батькам в даному віці необхідно цікавитися бажаннями і вдачами своєї дитини.

З 14 до 15 років - розвиток і утвердження самовпевненості.

У цьому відрізку віку слажіваются умови, в яких людина максимально тримається за свої позиції і методи поведінки, які він обрав для поточного поведінки. Він схильний залишатися на своїх позиціях, якщо навіть вони неефективні, марні й можуть приносити шкоду іншим. У цьому віці дитина максимально піклується про своїх ресурсах, про безпеку свого життя та свого здоров'я. Він дивиться на все крізь себе і свої потреби. Щоб його зрушити з однобоких позицій, необхідно порівнювати його з багатьма однолітками. Це дозволить розконсервувати його «моно» погляд на навколишній світ.

З 15 до 16 років - розвиток уяви і самовпевненості в ньому.

В даному віці у молодих людей особливо посилено розвивається уява. Людина, не встигнувши дослухати, миттєво у своїй уяві бачить тему, якої його торкнулися. Відповідно, особливо сильно починає проявлятися статевий потяг до протилежної статі, що підштовхується контрастністю уяви.

Вихователям бажано наповнювати уяву дітей завданнями, спрямованими до різностороннього розвитку, як у сфері освіти, так і в інших напрямках його самореалізації. У цьому відрізку дитина дуже цікавий і вважає себе вже дорослим, що без контролю батьків призводить до недисциплінованості юного людини.

Шановні батьки, ретельно потрудіться рік, направляючи дитини правильними умовами в обставинах. Ви збережете величезний потенціал дитини на багато років. Заповніть думками і вони будуть аналізувати їх багато років.

З 16 до 17 років - розвиток здібностей статистичного аналізу.

В даному віці людина починає порівнювати свої думки - одну з іншого, розвиваючи в собі здатність великій швидкості мислення. Часто міняє свої рішення, цілі, прагнення або розуміння якихось значень. Він поспішає. Пробігаючи поверхнево по багатьом важливим і неважливим інформаційним значенням. В відрізку цього віку людина знає, що він вступив у першу фазу самостійних умов для дорослішання.

З 17 до 18 років - розвиток здібностей експлуатації пам'яті.

Другий етап дорослішання схиляє людину наслідувати багатьох подій відбувається навколо нього. Людина вбирає в себе видимі сценарії поведінки оточуючих людей. Ввібрані сценарії збільшують пам'ять людини на довгі паралельні лінії иформации, виробляючи навантаження на його увагу, ці дії часто вибиває його з сил. Він відновлює свої сили, привертаючи до себе увагу оточуючих, демонструючи ввібрані сценарії і цими діями самостверджується.

З 18 до 19 років - розвиток вольових здібностей і самовіддачі в них.

У цьому відрізку часу людина розвиває в собі здатність концентрувати вольові та психічні сили для реалізації поточних завдань. Це проявляється в оперативності, мобільності, швидкості дій і взаємодій з людьми. Вихователям або батькам бажано направляти юного людини до планування самореалізації. Дорослим, при необхідності, доповнювати своїми знаннями теми занять розвивається людини. В даному віці людина динамічний у процесах реалізації своїх завдань, але не дуже уважний в їх плануванні.

З 19 до 20 років - застосування своєї уваги і утвердження себе в ньому.

В відрізку цього віку в людини виробляється особливий потенціал уваги, який він застосовує скрізь, де можливо. У молодої людини через посиленого потенціалу уваги частково проявляється самовпевненість, відчуття того, що він здатний помічати все, нічого не пропускаючи мимо своєї уваги. Такі здібності привертають його грати своєю увагою у відносинах з іншими людьми. Ігрові здібності притягають його до суспільства різних скупчень юних людей, де можна вести різні ігри своєю увагою, а також закріплювати їх словами і жестами. Цей рік у людей часто відлітає на вітер через безглуздих ігор, тому конкретизація у всіх відносинах з даними людиною буде перетворювати всі безглузді ігри в пил. Не грайте з людьми в цьому відрізку їхнього віку. Щепіть їм серйозність і визначеність, позитивні плоди не змусять себе довго чекати. Якщо правильно спрямувати людину в цьому віковому періоді, то він буде розвиватися дуже швидко і цілеспрямовано.

З 20 до 21 року - розвиток цілеспрямованої ініціативи та впевненості у ній.

У цьому відрізку людина намагається миттєво застосувати всякі свої знання, а також впливати і керувати іншими людьми. Дуже часто при перешкодах схильний виявляти гнів, через якого перепалює ресурси нервової системи і серцевої достатності. У цьому віці чутливо біополе людини, яким він здатний тиснути на оточуючих людей, залишаючи позаду себе скривджених і ображених людей, однолітків.

Рекомендація: вихователям дуже важливо розвивати в людині протягом цього року здатності уміння узгоджувати з людьми різні відносини і дії. Необхідно навчити людину зберігати хороші відносини, незалежно від результатів тим, які стали причиною перетину їх уваги. Таким чином, у людини не будуть формуватися якоря його негативних стосунків з людьми або поведінки в суспільстві.

З 21 до 22 років - розвиток способів поєднання різних значень житті та затвердження в цьому.

В відрізку цього віку людина намагається поєднувати у відносинах несумісних людей за допомогою своєї присутності. Також старається поєднувати інформацію різних значень і сфер діяльності суспільства. Людина самореалізується різними короткими планування і розрахунку, за допомогою яких за рахунок плодів самостверджується. Без плодів - перебудовує способи поєднання різних значень.

Рекомендації: У цьому відрізку людина сильно перепалює свою увагу на логічні розрахунки. Це приводить його до частих сумнівам при виборі певного рішення. Відповідно, вихователям бажано підтримувати юного людини своєю увагою в запропонованій формі. Таке ставлення дорослих буде величезною допомогою, зміцнювальної в воспитуемого самостійність.

З 22 до 23 років - застосування передбачливості і утвердження в ній.

У цьому відрізку віку людина розвиває в собі передбачливість і розважливість у всяких справах і заходах своєї участі. У цьому віці людина виховує в собі різні значення безпеки щодо життя, здоров'я, матеріальних ресурсів та взаємовідносин з корисними людьми. Він намагається заздалегідь врахувати всі потреби, які можуть торкнутися його на подальших етапах різних справ і занять. Відповідно, людина в цьому віці пронизує своєю увагою поточні дії і спрямованість їх розвитку в майбутньому.

Рекомендації: Ви можете підтримати своїх дітей у їхніх справах, прибираючи після них захаращеність, яка з'являється, тому що вони своєю увагою більше захоплені творчістю та реалізацією цікавих для них справ. Вони дуже вимотуються, і у них не вистачає уваги на охайність і прибирання в тих місцях, де трудяться.

З 23 до 24 років - застосування самовладання і впевненості в ньому.

У цьому віці людина себе відчуває дорослим і самостійним. Він утвердився у відношенні своїх здібностей і можливостей, намагаючись максимально вичавлювати з себе і взаємодіючих різні плоди. У даному відрізку свого зростання людина схильний створювати собі надмірну завантаженість, забуваючи про відпочинок і вимотуючи взаємодіючих людей. Він може приходити в себе вже в глибокій депресії і виснаженості. У нього відчуття ясності в чому, але недостача ресурсів для застосування своїх розумінь. Тому людина в цьому віці намагається застосовувати в справу все, що має.

Рекомендації: Створіть умови, за допомогою яких ваша дитина або виховуваний зможе переміститися регіонально на інше місце строком на два місяці. Необхідно, щоб людина зайнявся іншими будь-якими справами, крім тих, якими займався до цього рішення. Це дозволить йому географічно, з боку, відрізатися від інертності юнацького настрою і автоматично відбудувати плани ясною, плідної самореалізації. Через 60 днів при зміні місця і суспільства людина розпорошує всякий самогіпноз і гіпноз взаємодіючих і рідних. Після цього часу в ньому будуть видні в десятки разів більше сили впевненості в собі, а також відповідальності за себе, що буде проявлятися самостійністю. Про самостійність своїх дітей мріють всі батьки, але не всі розуміють, як цього досягти.

Треті дванадцять років життя людини.

З 24 років до 36 років формується психологія людини.

Протягом цього обсягу часу людина розвиває свої психологічні здібності. Він вчиться планувати і розраховувати, враховуючи свої внутрішні бажання і бажання інших людей, поєднуючи їх з можливостями у зовнішньому середовищі. У 24 роки людина досягла віку світоглядного повноліття. Також він у 24 роки досяг тактично методичного повноліття, людина в даному віці здатний багато реалізовувати в практиці своїми діями і приступає до розвитку стратегічних здібностей свого психологічного розвитку.

З 24 до 25 років - основи суміщення знань з можливостями в обставинах.

З 25лет до 26 років - суміщення вдач з можливостями в обставинах.

З 26 до 27 років - суміщення набутого досвіду з поточними можливостями в обставинах.

З 27 до 28 років - суміщення своєї уяви з розуміннями оточуючих людей.

З 28 до 29 років - суміщення своїх знань із знаннями навколишнього середовища.

З 29 до 30 років - суміщення свого предвиденья з передбаченням оточуючих людей.

З 30 до 31 року - суміщення свого реагування з реакцією оточуючих людей.

З 31 до 32 років - суміщення своєї уваги з увагою оточуючих людей.

З 32 до 33 років - суміщення свого впливу з впливом оточуючих людей.

З 33 до 34 років - суміщення своїх планів з планами оточуючих людей.

З 34 до 35 років - суміщення своєї передбачливості зпередбачливістю взаємодіючих.

З 35 до 36 років - суміщення свого самовладання з самовладанням оточуючих людей.

Четверті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого проводиться реформа психіки - світогляду людини.

Протягом цього обсягу часу людина перенастроюється, виробляючи перші реформи у своєму світогляді. Він виробляє переоцінку цінностей свого життя і цілі, до яких прагнув. У даному відрізку людина в своїй ідеології багато цілі викидає або переосмислює, намагаючись спиратися на більш реальні і практичні цілі і цінності.

З 36 до 37 років - оптимальна переоцінка взаємовідносин з людьми і обставинами.

З 37 до 38 років - оптимальна переоцінка моральних почуттів.

З 38 до 39 років - оптимальна переоцінка почуттів, вражень.

З 39 до 40 років - оптимальна переоцінка уяви.

З 40 до 41 року - оптимальна переоцінка мислення.

З 41 до 42 років - оптимальна переоцінка знань містяться в пам'яті.

З 42 до 43 років - оптимальна переоцінка свого реагування, реакції.

З 43 до 44 років - оптимальна переоцінка властивостей своєї уваги.

З 44 до 45 років - оптимальна переоцінка здібностей своєї ініціативи.

З 45 до 46 років - оптимальна переоцінка кордонів різниць у своїх розрахунках.

З 46 до 47 років - оптимальна переоцінка передбачливості.

З 47 до 48 років - оптимальна переоцінка свого самовладання.

П'яті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого людиною здійснюється реформа логіки.

Протягом цих дванадцяти років людина переналаштовує свої методи поведінки, виробляючи певну практику здібностей. У цьому відрізку людина переоцінює свої фізичні можливості, багато що стає йому непосильним. Тому практична самореалізація виробляється в основному в міру необхідності і вимушеність умов в обставинах.

З 48 до 49 років - оптимальне перенастраіваніе своєї поведінки.

З 49 до 50 років - оптимальне перенастраіваніе своїх чуттєвих вдач.

З 50 до 51 року - оптимальне перенастраіваніе самовпевненості.

З 51 до 52 років - оптимальне перенастраіваніе свого розуміння.

З 52 до 53 років - оптимальне перенастраіваніе здібностей аналізувати.

З 53 до 54 років - оптимальне перенастраіваніе експлуатації своєї пам'яті.

З 54 до 55 років - оптимальне перенастраіваніе вольовий самовіддачі.

З 55 до 56 років - оптимальне перенастраіваніе експлуатації своєї уваги.

З 56 до 57 років - оптимальне перенастраіваніе своєї ініціативності.

З 57 до 58 років - оптимальне перенастраіваніе здібностей суміщення різниць життєвих значень.

З 58 до 59 років - оптимальне перенастраіваніе своєї передбачливості.

З 59 до 60 років - оптимальне перенастраіваніе самовладання і контролювання оточуючих.

Шості дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого проводиться реформа психології.

Протягом цього обсягу часу людина переналаштовує свою психологію взаємин з оточуючими людьми і умовами в середовищі проживання. У цьому відрізку часу людина проводить ревізію у своїх планах і розрахунках, він перебудовує свої порядки суміщень внутрішніх бажань із зовнішніми можливостями. У даних віках людина перебудовує свою стратегію самореалізації та плани взаємодій з товариствами свого оточення. Все чого він стосується, намагається оптимізувати, для скорочення витрат енергії в діях і часу на реалізацію.

З 60 до 61 року - оптимальне перенастраіваніе здібностей суміщення внутрішніх знань із зовнішніми можливостями.

З 61 до 62 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні своїх почуттів і вдач з почуттями і вдачами взаємодіючих людей.

З 62 до 63 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщених свого досвіду, з досвідом взаємодіючих людей.

З 63 до 64 років - оптимальне перенастраіваніе свого розуміння щодо розуміння оточуючих людей.

З 64 до 65 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні своїх знань із знаннями оточуючих людей.

З 65 до 66 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні здібностей запам'ятовування зі здібностями пам'яті оточуючих людей.

З 66 до 67 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні свого реагування з реагуванням оточуючих людей.

З 67 до 68 років - оптимальне перенастраіваніе суміщення своєї уваги з увагою оточуючих людей.

З 68 до 69 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні свого впливу з впливом оточуючих людей.

З 69 до 70 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні своїх планів з планами взаємодіючих людей.

З 70 до 71 року - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні свого предвиденья з передбаченням взаємодіючих людей.

З 71 до 72 років - оптимальне перенастраіваніе в суміщенні свого самовладання з самовладанням взаємодіючих людей.

Сьомі дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого проводиться друга реформа психіки.

Протягом цього обсягу часу людина відмовляється від багатьох цілей і бажань, інстинктивно спрощуючи їх. У цьому відрізку часу людське світогляд перенастраивается. У багатьох надихаючих його розуміння темах він остигає. Досвід прожитого часу перебиває важливість поточної реальності, в цьому відрізку часу людина вдруге переналаштовує свій світогляд. Після 72 років людина різко змінюється в своїй поведінці і взаєморозуміння з близькими людьми часто порушується. Тіло людини не особливо витривало і це може супроводжуватися підвищеною примхливістю в настрої.

З 72 до 73 років - скорочення і спрощення взаємин з оточуючими людьми і товариствами.

З 73 до 74 років - скорочення і обмеження почуттів вдач і бажань.

З 74 до 75 років - скорочення і спрощення почуттів, вражень.

З 75 до 76 років - скорочення і спрощення властивостей уяви.

З 76 до 77 років - скорочення і спрощення критеріїв статистики і тим аналітики.

З 77 до 78 років - скорочення і спрощення запам'ятовування інформації.

З 78 до 79 років - скорочення і обмеження вольової динаміки.

З 79 до 80 років - скорочення і обмеження уваги на поточні події.

З 80 до 81 року - скорочення і спрощення ініціативності.

З 81 до 82 років - скорочення і спрощення логіки розрахунків.

З 82 до 83 років - скорочення і спрощення передбачливості.

З 83 до 84 років - скорочення і спрощення самовладання і контролювання оточуючих людей.

Восьмі дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого проводиться друга реформа логіки.

Протягом цього обсягу часу життя людині багато що стає непосильним на фізичному рівні. Мало людей зберігають і містять своє тіло в сприятливих умовах, більшість людей починають хворіти або швидко входити в стан втоми. У даному відрізку віків людина починає помічати користь уваги оточуючих людей.

Людина намагається привертати до себе увагу близьких і оточуючих людей, як дитина. Тільки дитина привертає до себе увагу для свого розвитку, а зріла людина для свого фізичного і психічного здоров'я. У більшості людей таких вікових ресурс фізичного тіла знаходиться в критичному стані, здоров'я вичерпано і поповнити його ніде.

З 84 до 85 років - обмеженість у взаємостосунках з навколишніми людьми.

З 85 до 86 років - обмеженість у моральних бажаних діях.

З 86 до 87 років - обмеженість вражень і дій збагачення.

З 87 до 88 років - обмеженість поточного уяви.

З 88 до 89 років - обмеженість статистичних здібностей.

З 89 до 90 років - обмеженість здібностей запам'ятовувати нову інформацію.

З 90 до 91 року - обмеженість здібностей вольової динаміки.

З 91 до 92 років - обмеженість здібностей уважності.

З 92 до 93 років - обмеженість ініціативності в поведінці.

З 93 до 94 років - обмеженість планування і розрахунків.

З 94 до 95 - обмеженість передбачливості.

З 95 до 96 років - обмеженість самовладання і впливу на оточуючих.

Дев'яті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого проводиться друга реформа психології.

Протягом цього обсягу часу людина переналаштовує свої бажання і методи поведінки, виробляючи певну практику поведінки літнього дитини. У цьому відрізку людина переоцінює свої фізичні можливості і починає розуміти, що багато чого з бажаного стає неможливим в практиці самостійних дій. Тому практична самореалізація проводиться в основному по мірі вимушеності умов в обставинах. Людина з кожним роком втрачає свою самостійність, залучаючи до реалізації бажаного своїх близьких і оточуючих людей. Більшість людей в даному відрізку віків намагаються стабільно працювати фізично, помічаючи в даних діях джерело здоров'я.

З 96 до 97 років - мінімальні взаємини з оточуючими людьми.

З 97 до 98 років - мінімальні прояви бажань і звичаїв.

З 98 до 99 років - мінімальні прояви вражень від поточних відносин.

З 99 до 100 років - мінімальні прояви уяви в поточних відносинах.

З 100 до 101 року - мінімальне прояв аналітики в поточних відносинах.

З 101 до 102 років - мінімальне заповнення пам'яті новою інформацією.

З 102 до 103 років - мінімальне прояв сили волі.

З 103 до 104 років - мінімальне прояв уваги в поточних відносинах.

З 104 до 105 років - мінімальне прояв ініціативи в поточних відносинах.

З 105 до 106 років - мінімальне прояв і спрощення розважливості у відносинах.

З 106 до 107 років - мінімальне прояв передбачливості у відносинах.

З 107 до 108 років - мінімальне прояв самовладання і контролю оточуючих.

Десяті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого здійснюється третьою реформа психіки світогляду.

Деякі люди доживають до таких вікових груп, в основному це ті люди, які щадять своє тіло і психіку світогляду. Взаємовідносини людини з людьми, і особливо гармонійні відносини, збільшує роки його життя. Багато хто з нас помічають те, наскільки люди похилого віку схильні привертати до себе увагу людей і особливо молодих. Літні люди інстинктивно намагаються привернути до себе увагу навіть перехожих, за рахунок якого покращують своє самопочуття. У даних віках люди інтелектом відчувають себе юними, а духом не можуть якісно керувати своєю плоттю. Через такого стану вони своєю увагою знаходяться в минулому, в тих подіях історії, де вони були бадьорі і юні. Така спрямованість уваги спалює Дух життя, так як для життя людині необхідно пам'ятати минуле, а не жити в ньому увагою, взаємодіяти з людьми в сьогоденні і планувати своє майбутнє. Такі установки можуть багато чого змінювати в житті людини і збільшувати його роки життя на десятиліття.

З 108 до 109 років - слабке взаєморозуміння оточуючих людей.

З 109 до 110 років - слабкі прояви вдач і бажань.

З 110 до 111 років - слабкий прояв самозабезпечення, посилення шизофренії.

З 111 до 112 років - слабке розуміння поточних подій в обставинах.

З 112 до 113 років - слабкі здібності мислення і міркування.

З 113 до 114 років - слабка, малопослушная пам'ять і уява.

З 114 до 115 років - слабопослушное тіло, обмеженість фізичних дій.

З 115 до 116 років - слабке, бистроізмативаемое увагу.

З 116 до 117 років - слабка ініціативність у поведінці та стосунках з оточуючими людьми.

З 117 до 118 років - слабке і рідкісне планування з розрахунками на близьких людей.

З 118 до 119 років - слабка і рідкісна передбачливість в поточних подіях.

З 119 до 120 років - слабке самовладання і мізерне вплив на близьких і оточуючих людей.

Одинадцяті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого здійснюється третьою реформа логіки поведінки.

Мало відомих суспільству людей на Землі, які перетинають вік 120 років. Можливо багато довгожителів, які перетнули і перетинають даний вік, можуть не пам'ятати точні дати свого народження. Також деякі з них можуть намагатися не привертати до себе увагу дивуються людей, так як дані величини віку людини схиляють його до спокою і уникнення критичних навантажень на психіку і увагу. У таких віках люди відчувають, бачать і деякі розуміють властивості і силу уваги людей. Вони намагаються уникати людей з негативним увагою, так як дані перетину різко знижують їх Дух прагнення жити. Щирість і позитивність уваги взаємодіючих людей стають для них найціннішим, оскільки дані відносини продовжують їх роки життя. Люди таких вікових як діти, які не розвиваються, а деградують з кожним місяцем і роком життя. Серцево-судинна система явно проявляє свій ресурс тоді, коли розум довгожителя залишається в здравости. Нормоване і правильне харчування з регулярними фізичними вправами продовжують здоров'я довгожителя.

З 120 до 121 року - зміна методів взаємин в обставинах.

З 121 до 122 років - зміна методів застосування бажань і звичаїв.

З 122 до 123 років - зміна методів збагачення і властивостей, вражень від минулих подій.

З 123 до 124 років - зміна методів застосування розуміння.

З 124 до 125 років - зміна методів застосування мислення.

З 125 до 126 років - зміна методів застосування знань з пам'яті.

З 126 до 127 років - зміна методів застосування вольових зусиль.

З 127 до 128 років - зміна методів застосування уваги.

З 128 до 129 років - зміна методів застосування ініціативності.

З 129 до 130 років - зміна методів застосування планів і розрахунків.

З 130 до 131 року - зміна методів застосування передбачливості.

З 131 до 132 років - зміна методів застосування свого самовладання і контролю оточуючих.

Дванадцяті дванадцять років життя людини.

Час, протягом якого здійснюється третьою реформа психології поведінки.

Про життя людей таких вікових суспільству маловідомо, а саме про умови їх життя, настрої, самопочутті здоров'я і взаєминах з людьми. Такі люди захищені увагою близьких і доброзичливих людей. Самотні люди не живуть дуже довго, тому що життя людини продовжується гармонічною взаємодією з люблячими і поважають їх людьми. В основному такі суспільства формувалися далеко від беззаконної цивілізації і самогубного прогресу капіталістів. Сучасні довгожителі знаходяться на островах і відірваних від цивілізації селищах. У таких умовах локальні суспільства здатні зберігати гармонійне біополе, в якому молоді доповнюють довгожителів бадьорістю і здоров'ям через увагу, а довгожителі доповнюють молодих мудрістю і досвідом. У даних віках люди особливо залежать від суспільства свого знаходження, для них смертельно небезпечно міняти суспільство свого знаходження.

З 132 до 133 років - залежність від взаємин з близькими та оточуючими людьми.

З 133 до 134 років - залежність від звичаїв і бажань близьких і оточуючих людей.

З 134 до 135 років - залежність від збагачення і вражень близьких і оточуючих людей.

З 135 до 136 років - залежність від розумінь близьких і оточуючих людей.

З 136 до 137 років - залежність від аналітики і роздумів близьких і оточуючих людей.

З 137 до 138 років - залежність від знань близьких і оточуючих людей.

З 138 до 139 років - залежність від вольових властивостей, близьких і оточуючих людей.

З 139 до 140 років - залежність від сили уваги близьких і оточуючих людей.

З 140 до 141 року - залежність від ініціативності близьких і оточуючих людей.

З 141 до 142 років - залежність від планів і розрахунків близьких і оточуючих людей.

З 142 до 143 років - залежність від передбачливості і мудрості близьких і оточуючих людей.

З 143 до 144 років - залежність від самовладання і контролю близьких і оточуючих людей.

Висновок.

Ви ознайомилися з системним розвитком і властивостями генної адаптації людини. У даному викладі щодо деталізовані перші двадцять чотири роки життя людини. Наступні сто двадцять років володіють узагальненими заголовками на кожен рік жізнідействія людини. Дані матеріали сформовані на базі науки психономії. Щоб ознайомитися з детальним викладом вікових періодів після 24 років, необхідно проявити свою участь.

Висновок.

Людина сама по собі без суспільства не може розвиватися! Він, як тварина, виживає в середовищі свого проживання. Ми можемо звернути свою увагу на багатих і владою рясних людей, вони довго не живуть, так як створюють дисгармонію в суспільстві, вичерпуючи такими діями свій життєвий ресурс. Всяка людина, дорослішаючи, стає залежним від відносин у суспільстві, при цьому одиниці намагаються позитивно вплинути на якість цих відносин. Довгожителі і супердолгожітелі живуть у гармонійних товариствах, віддалених від великих мегаполісів.

Справа в тому, що кожна людина володіє своїм біомагнітних полем, як планета Земля. Таке поле може бути різних величин, починаючи від сантиметрів і продовжуючи на сотні метрів, а може доходити до кілометрів. Дорослішаючи, людина стає більше залежним від біополя навколишніх людей, при цьому може навіть не розуміти, що впливає на його здоров'я і куди відлітає його Дух життя.

Формування в суспільстві позитивних і гармонійних відносин є основою, необхідної для тривалості життя людини. Робота товариств в даному напрямку відсуває смерть і свого часу її не стане. Важливо розуміти, що навіть мале гармонійне суспільство людей з декількох десятків здатне своїм біополем позитивно впливати на мільйони абстрактних людей. Більшість людей відвернуто пріоритетами другорядної важливості або заплутані маніпуляторами, які підставляють людям самогубні мети, замість цілей розвиватися і вдосконалюватися.

Автор: Самолюк Василь Леонідович. 



Коментарі

Коментарів немає.



Додавання коментаря

Ваше ім'я: *
Ваш e-mail:
Текст коментаря: *

 * - поля обов'язкові до заповнення.

Рекомендовано


Популярно


Партнери