RU UA EN

Вхід в систему

Забули пароль? Реєстрація

  
Главная :: Блог :: Новини :: Барак Обама- діагностика характеру

Барак Обама- діагностика характеру

08.03.2012
Переглянуто: 11617
Категорія: Новини

Барак Обама обіймає посаду голови однієї з найбільших країн світу. Багатьом американцям він недосяжний для відносин, не кажучи про громадян інших країн. Його посада особливо відповідальна і складна. При всьому його положенні Барак Обама залишається людиною, у якої в складі характеру існують свої переваги і уразливості, як і у будь-якої людини нашої планети. За допомогою програми «Сканер індивіда» проведена психологічна діагностика за параметрами часу, числа місяця і року народження Барака Обами. Отриманий результат розкриває читачеві механізми його мислення, поведінки та механізми ставлення до нього взаємодіючих людей. Також розкриває форми поведінки при опорі на свою думку і при опорі на думку взаємодіючих людей. Програма відображає системне пристрій особистості і механізми інстинктів, закладених природою народження людини.

До вашої уваги надано «Загальний» результат діагностики Барака Обами програмою «Сканер індивіда». Результат на запит складається з п'яти частин, в яких структура особистості розкладена по поличках з позицій науки психономії. Білим текстом виділені загальні описи і вступу в частині відповідей, жовтим текстом виділені певні відповіді на запит.

Частина перша відповіді на запит:

Загальний вступ і опис пристроїв світоглядів людей.

Вихід, світогляд, мислення.

Світогляд людини визначає його внутрішній світ, зміст думок і направлення інформації, яка для нього особливо важлива. Світогляду людей володіють певними механізмами, на основі яких вибудовується послідовність цінностей відносин людини в середовищі його оточення. Кожна людина має порівняно схожим світоглядом по відношенню до інших людей, але існують відмінності пристроїв світоглядів. Ми з раннього віку помічаємо, що для кожної людини в одних і тих же обставин важливі різні сторони однієї і тієї ж можливості. Від народження людина харчується різною їжею, вирощуючи свою фізіологію, одночасно людина харчується і різною інформацією, з якої формується його світогляд. Світогляд людини являє собою певну частину його будови, в якому існують свої основи переваг і вразливостей. Ми часто помічаємо людей у ??своєму оточенні, з якими нам легко спілкуватися і тих, з якими нам важко спілкуватися або вести, якісь відносини. Виходить так, що ввібрана або освоєна людиною інформація має своїм питомою вагою і від неї залежать погляди людини на середовище його перебування й на можливості для взаємовідносин у суспільстві. Світогляду людей володіють природною ієрархією, як групи крові або матерія в таблиці Менделєєва.

Світогляду людей розділені на дванадцять природних рівнів інтелектуального зростання. Від висоти інтелектуального зростання світогляду людини залежить швидкість сприйняття і швидкість практичної обробки інформації. Практично кожна людина розумний, мудрий і кмітливий, але відрізняються один від одного люди швидкістю сприйняття та обробки інформації. Людина здатна розвивати свій світогляд, включаючи в нього всі необхідні здібності та можливості комплексних рішень. Спочатку людині складно знайти необхідні знання для визначення свого природного рівня світогляду і знання, за допомогою яких можна оптимально розвивати своє мислення. У науці психономія створена автоматизована програма «Сканер індивіда», за допомогою якої людина здатна визначити точний рівень свого світогляду і механізми мислення. Також в програмі визначається рівень методів поведінки людини і рівень поля його діяльності в суспільстві.

Світогляд людини являє початок його усвідомлення і воно являє собою саму особистість людини. З свого світогляду людина застосовує різну інформацію, проявляючи її у зовнішньому середовищі методами поведінки. Ми здатні впливати на процеси свого мислення, наповнюючи себе корисними або марними знаннями з навколишнього середовища. Мислення людини поступово розвивається або деградує. Особистий досвід людини наповнює його мислення знаннями, які він може обробляти аналітично або пропускати їх у свою підсвідомість, в якому збираються неконтрольовані знання досвіду життя людини. Людина, обробляючи ввібрану інформацію, безупинно розвиває свій світогляд, а після і методи поведінки. Початок особистості - в його увазі, мисленні, світогляді, яке проявляється в методах поведінки.

Всякий вплив на світогляд людини виробляється в поточний час! За допомогою людської уваги люди наповнюються інформацією, яка формує їх думки, які являють собою індивідуальний досвід знань. Засвоєні людиною знання формують його уява, яка складається з думок і є картою індивідуального світогляду. Інформація в світогляді людини індивідуальна і неповторна, але механіка роботи з інформацією та пристрої мислень людей володіють закономірними механізмами. Наш світогляд можна назвати картою нашого життя, з якої складаємося ми у вигляді особистості. За допомогою світогляду ми плануємо свої прагнення і відносини в суспільстві. На картах наших світоглядів сформовані установки комплексних рішень різних задач розділених на три групи: «чорного», «білого» і «двостороннього» значень переважного впливу. Як людина, так і навколишнє середовище володіють своїми пристроями, які перебувають у владі простору і часу. Комплексні установки світогляду людини прищеплюються часом його народження. Добу розділені на дванадцять часових відрізків по 2:00. Кожен двогодинний відрізок доби в момент народження людини формує механізми світогляду і комплекси установок мислення для даної людини.

Перша група грунтується на безперервному досвіді пам'яті індивідуумів і називається «чорною».

«Чорна група». У людей даної групи думки наповнені комплексними рішеннями негативного значення. Ця установка у світогляді людини сигналізує про те, що в поточний час негативними методами краще не діяти.

Люди, які народилися з 1.00 до 3.00 год, з 3.00 до 5.00 год, з 7.00 до 9.00 год, з 9.00 до 11.00 год, відносяться до «чорної» групі.

Установки світогляду слідчо проявляються в поточний час формами поведінки людини.

«Чорна група» володіє знаннями різних негативних системних методик, уникаючи їх, використовуючи все інше доступне і не заборонене їм, вибудовуючи певну тактику оптимальних дій у поточний час.

Друга група грунтується на аналітичних прогнозах майбутніх подій і називається «білої».

«Біла група». У людей даної групи думки наповнені комплексними рішеннями позитивного значення. Ця установка у світогляді людини сигналізує про те, як дозволено діяти в поточний час.

Люди, які народилися з 5.00 до 7.00 год, з 13.00 до 15.00 год, з 15.00 до 17.00 год, відносяться до «білої» групі.

Установки світогляду слідчо проявляються в поточний час формами поведінки людини.

«Біла група» володіє знаннями різних позитивних системних методик. Застосовує тільки їх, через це порушуючи безперервність дій в поточний час. Всякі їх прояви імпульсивні. У них через розгонів і зупинок розпорошується маса неконтрольованої інформації і виявляється в поведінці у вигляді емоцій.

Третя група грунтується на виборі кращої можливості з поточних умов і називається «двосторонній».

«Двостороння група». У людей даної групи думки наповнені комплексними рішеннями з використанням кордонів між «чорними» і «білими» групами і їх установками. Ця установка у світогляді людини сигналізує про те, як краще діяти в поточний час, використовуючи можливості «білих» чи «чорних» установок в світогляді людини.

Люди, які народилися з 11.00 до 13.00 год, з 17.00 до 19.00 год, з 19.00 до 21.00 год, відносяться до «двосторонньої» групі.

Установки світогляду слідчо проявляються в поточний час формами поведінки людини.

Двостороння група володіє знаннями способів розділення інформації кордонами на різні стандартизації та значення. У поточний час в поведінці людини може виявлятися мінливим настроєм. Так як він здатний використовувати різні сторони однієї кордону, яка перебуває між позитивними і негативними комплексними рішеннями. Дані установки в мисленні людини загострюють його увагу для вибору кращого, більш вигідного підходу у вирішенні поточної задачі людини і вибору оптимальної можливості з існуючих. Тому людина з даними світоглядом миттєво переключається від одного розуміння на інше і використовує те, яке на даний момент корисніше, вигідніше і є своєчасним.

Нові думки з'являються, існуючі зникають допомогою поточного розвитку людини або його деградації. Людина безперервно взаємодіє з різносторонньою інформацією в обставинах і в своїх відчуттях настрою і організму. Поточні зміни в житті людини доповнюють його знання і одночасно спростовують деякі з освоєних ним раніше. У людському світогляді відбуваються безперервні зміни, незалежно від його зовнішньої активності. Наш світогляд складається з океану думок, в якому безперервно відбувається циркуляція вбраної інформації.

Наш світогляд знаходиться над нами в образі неба, на ньому відображена карта нерухомих інформаційних значень. Світогляд людини має геометричну форму перевернутої чотирикутної піраміди. Нижній її кут знаходиться в голові, в області гіпофіза. Від гіпофіза піраміда світогляду розходиться вгору по мірі змісту знань людини і природного порядку в них. Думки в світогляді людини матеріальні, вони формують нейрони пам'яті, які являють собою накопичувачі інформації. В активному стані думки людини запускають у ньому процес уяви. Увага людини, як внутрішній світ світогляду. За допомогою уваги людина висвітлює свої думки, проектуючи в справжніх подіях інформацію з пам'яті.

Світогляд людини наповнене різним досвідом вражень і бажань досягти чогось. Людини від народження за допомогою спілкування і виховання заповнюють численної інформацією, освоєної суспільством, яка формує його світогляд. Все в житті людини залежить від його світогляду. Спочатку він засвоює інформацію своїм розумінням у вигляді думок уяви, а після здатний її повторити словами або діями в обставинах. Всяка людина трудиться на свій світогляд усім своїм проявом. Оцінює людина властивості свого світогляду чи ні, але все що він робить все це пов'язано з його світоглядом розуміння і усвідомлення засвоєної інформацією в мисленні.

Світогляд людини проявляється у всіх його формах впливу. Практично все, що робить людина, спочатку він уявляє в думках свого розуміння, після прагне застосувати в практиці обставин. У пристрої людини властивості світогляду виражаються в інформації, довільно сортовані його думками, внутрішніми почуттями, стійкістю в принципових рішеннях. Світогляд проявляється в зовнішнє середовище діалогами у формі слів і різними формами поведінки і взаємин.

Людське світогляд формується за законами механізмів часу і володіє конструкцією, на яку можливо впливати самій людині чи суспільству його оточення. У більшості люди не можуть відрізнити різницю свого мислення від методів поведінки, але багато чітко відрізняють різницю своїх бажань, які виходять від їх світогляду по відношенню можливостей в обставинах. Світогляд являє собою увага людини, яка коригується думками. Думки складаються з нейронів, нейрони знаходяться в півкулях мозку і активізуються мозочком, який формує процеси мислення і стан свідомості, підсвідомості, проніцанія і дотику. Виходить так, що весь організм людини працює на функції мозку, що контролює наш організм. Інформація людського мозку формує особистість індивідуума і всі його зовнішні реагування, дії та прагнення. Тіло людини складається з органів, що працюють для світогляду, мислення та уваги особистості.

Людині корисно розібратися в устрої свого світогляду, так як від цього розуміння залежить практично все в його житті. Для того щоб людина могла розібратися в механізмах свого світогляду створена автоматична програма, в якій користувач здатний з'ясувати рівень свого світогляду і природні схильності мислення, які спрямовують і керують нашою увагою. Тому рекомендуємо направити вам вашу увагу на програму «Сканер індивіда». У ній ви зможете почерпнути певну інформацію на більш детальному рівні про пристрій свого світогляду або людей, які вас цікавлять.

Певну відповідь про рівень світогляду Барака Обами і його властивості.

Четвертий рівень світогляду.

1. Цікавість слухання проявляється по причині пошуку корисної інформації.

2. Послідовне уяву сприяє детально вникати через інтонацію викладає в усі недомовлене особистим зіставленням і заповненням, миттєво бачать всі сторони ситуації.

3. Сексуальне уяву дозволяє миттєво помічати і бачити таке ж у протилежної статі, в подальшому вести різні взаємодії.

4. Сила уяви проявляється контрастним, детальним, барвистим мисленням. У ньому він може затримуватися і не встигати реагувати швидко. Тому в поточний час задає питання, не слухаючи на них відповіді, цим умарівая співрозмовника.

5. Дане світогляд людини проявляється мінливим настроєм. У темах, у яких мають бачення послідовності, проявляють іронію, а в яких бачення немає, проявляють допитливість.

6. Особисте розуміння проявляють експлуатацією когось для реалізації необхідних завдань.

7. Йому контрастно видно поточні альтернативні можливості для реалізації поставлених завдань.

8. Своє розуміння закріплюють точкою ясного, потрібного, корисного та інших значень. Особливо добре розбираються в матеріальних значеннях. Закони мислення посильні в порядку речей.

9. Аналітичний склад світогляду розвивається за рахунок психологічного підходу до багатьом завданням. Людина розподіляє інформацію на групи внутрішніх причин і їх подальше зовнішній прояв у візуальному середовищі.

10. Для свого розуміння і розуміння інших підтверджує всякі значення фактами візуального середовища.

11. Факти поточних проявів являють собою фільтр реальності, від якого залежить вирішення згоди або незгоди з кимось в чомусь.

12. Плани особистого росту і самореалізації формують собою загальний вигляд діагоналі. Розглядаючи детальніше діагональ планування четвертого рівня, ми побачимо її ступеневу побудову: щабель площині, ступінь вертикалі. Дія на площині виробляє запас ресурсів, а дія по вертикалі витрачають ресурси. Чергуючи свої дії, формують діагональ.

13. Поступово вникає і перемикається в стосунках зі взаємодіючими, намагаючись розділяти інформаційні значення свого розуміння на групу відкритого і групу прихованого від бачення взаємодіючого.

14. Безвідповідальність у взаєминах максимально ховається і ізолюється від бачення оточуючих. Візуальне прояв четвертого рівня одне і воно показове, а приховане поведінку інше, воно повне протиріччя відомому.

15. Правила взаємодій з іншими і схожими інтелект переважно наповнює пам'ять світогляду четвертого рівня.

16. Переважно ця інформація складних детальних послідовностей про суміщення несумісних значень або характерів людей.

17. Дане світогляд грунтується на вигоді, користі і прогресивному розвитку того, що вже існує в поточній реальності. У силу цього в поточний час люди цього рівня проявляють ініціативу тільки з пасом на себе від когось. Пасивним чином чудово взаємодіють.

18. Слідчо заповнюють інформацію різних значень, що дозволяє миттєво її використовувати, в поточному часу у вигляді спалахів інтуїції.

19. Ясне бачення речей безпосередньо формується від пам'яті, послідовно фіксує інформацію. Легкість розуміння речей п'янить світогляд четвертого рівня, що проявляється в поточному поведінці не серйозним ставленням до багатьох співрозмовникам.

20. Висока швидкість сортування інформації в інтелекті цієї людини дозволяє йому дуже швидко розібратися в новій неосвоєною інформації, при цьому не випробовувати навантаження на поточне увагу або інші функції організму.

Частина друга:

Загальний вступ і опис пристроїв тактичних поводжень людей.

Методи поведінки, тактика.

Прожиті роки життя людини формують його досвід відносин з різними людьми з різних причин і з різних сторін. При цьому ми часто помічаємо схожі, одні й ті ж форми поведінки у різних людей! Кожен з нас здатний бачити природні властивості характерів у оточуючих і взаємодіючих людей. У більшості ми не надаємо важливості мабуть поведінці людей, так як дана можливість бачити природні тактики поведінки людей доступна людині в порядку речей. Коли ми стикаємося з конкуруючими людьми або цікавими для нас, але недоступними у відносинах, то ми придивляємося до особливостей методичності в їх тактиці поведінки. Іноді ми здатні розібратися в поведінці цікавлять нас людей, а іноді здатні потопати увагою в складнощах поведінки деяких людей. Такі події відбуваються з нами з раннього віку. Ми взаємодіємо в суспільстві з людьми, навчаючись правилам і формам тактовності поведінки, виробляючи свою методичність, необхідну для взаємин. Кожній людині слажівается самостійно виробляти індивідуальні механізми поведінки, створюючи свою тактику, яка видима з боку оточуючих і взаємодіючим людям.

Де початок формування тактовності поведінки людини, суспільству не до кінця ясно. Справа в тому, що існують природні властивості характеристик людини, які проявляються певною тактовністю його поведінки.

Природні властивості характеру людини формуються з першої миті його самостійного вдиху повітря. Дану мить є індивідуальним стартом самостійності людини. У подальшому від першої миті народження і продовжуючи зі стартовим настроєм, людина дорослішає, зраджуючи форми певної методики своєї поведінки. Людську поведінку у формі певної тактики реалізовується автоматично. Тактика поведінки людини відноситься до автоматизму жестів, дій, вимові слів, стосункам з людьми і навколишнім середовищем. Доросла людина під час ходьби автоматично перебирає одну ногу за одною і про це не замислюється, а просто ставити собі завдання підійти до якогось об'єкту або прийти в будь-яке місце. У людини існує автоматизм поведінки, за який у нього відповідає підсвідомість, і ми іноді можемо чути з цього приводу ухвалу у вигляді «пам'яті м'язів». Пам'ять м'язів видима в ході людини, його поставі, у жестах, емоціях і виразах обличчя та інших частинах тіла. Автоматизм методів поведінки людини також проявляється і у відносинах з іншими людьми. Ми взаємодіємо з людьми різного складу характеру, при цьому до відносин з ними попередньо здатні ставити собі одні завдання, а в процесах відносин надходити автоматично, поступаючись своїм інстинктам. Людина займається цільовими тренуваннями для того, щоб виробляти в собі технічний, окультурений автоматизм поведінки. Ми можемо налаштовуватися на інші методи поведінки з причини обраних цілей. Наші цілі дозволяють нам багато чого досягти в методах поведінки, і ми здатні міняти свої методи поведінки на інші, неприродні нам, щоб досягти запланованого результату. Інші методи поведінки не є природними для нашої природи сприйняття навколишнього світу. В основному ми наслідуємо іншим людям під час надлишку ресурсів, і нам це стає тимчасово посильним. Надалі ми здатні швидко виснажуватися, так як певний метод поведінки закріплений своїм досвідом життя. Людина, що надходить по принципам не своїх методів поведінки, здатний через деякі кроки реалізацій прийти в глухий кут, через те, що починає плутатися в чужих методах поведінки. Тому ми повертаємося в свою природну форму тактичного поведінки.

Кожну секунду ми впливаємо на себе і навколишнє середовище мінімум диханням, більше - розумінням і на багато більше - усвідомленням законів устрою життя. Свій вплив ми реалізовуємо певними тактичними методами на рівні особистої ясності і важливості наших усвідомлень законів свого пристрою та середовища проживання. Ми можемо не здогадуватися про існування природних законів поведінки людини і одночасно знаходитися у владі цих законів.

Природних тактик поведінки людини певну кількість і вони своєю послідовністю вибудовують Дванадцятиповерховий будівля соціуму суспільства. Кожен рівень тактики поведінки людей індивідуальний і неповторний, притому рівні між собою мають закономірні зв'язки, що розташовують їх у вертикальну ієрархію.

Дванадцять природних методик поведінки розподіляються на рівні швидкостей інформаційного сприйняття, які проявляються в методах поведінки людей. Методи певних тактик поведінки людей розподіляються по вертикальній послідовності.

Знизу вгору розподіляються рівні. Перший рівень знаходиться внизу вертикалі, він проявляє вплив на поведінку людей і виражається в максимально детальному сприйнятті інформації та докладному спілкуванні. Вгорі вертикалі знаходиться укладає її дванадцяти рівень, він проявляє вплив на поведінку людей і виражається в узагальненій формі сприйняття інформації і узагальненому спілкуванні. Швидкість людського сприйняття інформації залежить від її узагальненого змісту, а якість поведінки і практичність залежить від її детального змісту. Тому кожен тактичний рівень методів поведінки людини з дванадцяти в чомусь перевершує у відносинах з іншими, а в чомусь поступається.

Дослідження природної поведінки людини дозволили сформувати елементарну таблицю науки психономії. У даній таблиці ми можемо розглядати заголовні визначення психологічних властивостей людських характеристик, які закладені з моменту народження. З першого разу і без пояснення читач здатний самостійно розібратися не у всіх термінах! Тому для користувача створена автоматична база даних, в якій людина зможе прочитати докладні пояснення, сформульовані на основі елементарної таблиці науки психономії.

Автоматична база даних «Сканер індивіда» - в ній по тридцяти параграфами пояснюється механічність тактики методів поведінки людини і його рівень якості та ефективності. За допомогою даного викладу людина може ознайомитися з природними властивостями і рисами свого характеру, які закладені в нього від його народження.

Ми іноді здатні замислюватися про те, чому ми чинимо в одній справі по-своєму, а інші люди по-іншому. «Сканер індивіда» розкриває ряд секретів про поведінку людини, які закладені в нього природою його народження. За допомогою цієї програми ми володіємо можливістю розглянути механіку нашого тактичного поведінки на рівні автоматизму. Коли ми ознайомимося зі своїми тактичними формами поведінки, які проявляються на підсвідомому рівні, то ми з цього часу здатні свідомо робити бажані поправки. Багато що в нашій поведінці нам невидимо, так як з боку ми не схильні оцінювати себе, тільки при зіткненні з якимись перешкодами ми іноді замислюємося про те, що не так ми робимо або що не так, як треба для нас відбувається в обставинах. Тому програма «Сканер індивіда» дозволяє людині перейнятися в механізми свого мислення, в автоматизм свого тактичного поведінки і в реагування навколишнього суспільства на нього.

Певну відповідь про рівень тактичного методу поведінки Барака Обами і його пристрій.

Дев'ятий тактичний рівень.

1. Увага сконцентрована на що йдуть події, що відбуваються в навколишньому середовищі і в міжособистісних відносинах.

2. При появі завдання намагаються її реалізувати посиленою ініціативою. На взаємодіючих це впливає у вигляді вольового тиску.

3. Реагують в силу вимушеності раннє сформованих зобов'язань.

4. Здатність отримувати користь з різних історій дозволяє їм ефективно впливати на поточні процеси багатьох рішень, використовуючи особистий досвід сторонніх, близьких та інших.

5. У процесах самореалізації використовує всі досвідчені можливості, які відповідають поточним ситуацій.

6. Він здатний уособлювати організацію, суспільство або просто групу в значенні керівника в статусі директора.

7. Всякі дії спрямовує доводами, формуючи історії отримання поточного факту.

8. Душевні переживання переважно переважують по відношенню інших важливості.

9. Підвищена принциповість проявляється у відносинах з даними індивідуумом. Якщо йому вигідно, або погарячкував, у відносинах може «відрізається ножем».

10. Багаторазово повторюють свою ініціативу, змінюють методи і знову намагаються подолати з'явилася непосильність. Такими діями перевитрата сили, і іноді кінцевий результат не виправдовує їх витрати.

11. Не можна дозволяти проявлятися своєму гніву, це спалювання психічних сил, які тижнями іноді доводиться відновлювати.

12. Він схильний механічно порівнювати колишні події з поточними. Захоплення таким ставленням призводить до накладення думок на реальність. Дана фаза стану людини називається шизофренією. Відблиски думок часто спалахують в увазі даної людини, йому часто щось може здаватися, але ніколи не проявлятися.

13. Володіють постійністю образу відносин та впливу на оточуючих людей однією своєю присутністю. Вони освіжають оточуючим їх досвідчені невдачі, цим принижуючи їх. Самі ж автоматично звеличуються в такій формі відносин.

14. При необхідності, вдачі і бажаннях здатні нав'язувати свої відносини взаємодіючим і оточуючим. При цьому, не надаючи ніякого значення незгоди або небажанню оточуючих у відношенні його ініціативи. Вони не помічають, а вірніше не сприймають невигідні для нього ваші аргументації і миттєво сприймають будь-яку вашу поступку. Досягнувши свого у відносинах, схильний губитися по-англійськи, не подякувавши і не вибачившись за свою нав'язливість.

15. З гордим враженням демонструють свої історії відносин, в яких вони виглядають блискуче і чудово. Історіями як законами тестують слухачів, спостерігають за їхньою реакцією, таким способом натякаючи, попереджаючи або лякаючи співрозмовника.

16. Даний людина прагне до демонстрації у всьому своїй проникливості і влади. Сили, які у нього проявляються, величезні, як в розумі, також і фізичні. Даний потенціал виробляє завдяки взаєминам з іншими людьми.

17. Багато відносини починають зі свого впливу. У всіх відношеннях намагаються максимально впливати на людей і процеси відносин. Їх вплив відбувається за допомогою їх вольової ініціативи. Вона починає проявлятися інтенсивно з того моменту, коли дана людина визначився в бажаної мети. Він пропускає всі навколишні події і фанатично летить до мети.

18. Особливий любитель влаштовувати спірні спілкування, в них заперечує думку співрозмовника, цим створюючи тертя думок. Таким чином, тренує свою комунікабельність, самостверджується і багаторазово отримує для себе корисну інформацію. Особливо тоді, коли співрозмовник перевершує своєю базою даних за темою спілкування.

19. Посилена робота біополя дозволяє йому бути чутливим до різного візуальному увазі оточуючих. Він здатний відчувати чужий погляд зі спини. Також здатний тиснути своєю увагою на інших людей. Зловживання такими здібностями створює навантаження на серце, так як в ньому концентрується біологічний ресурс людини (серцева достатність).

20. Людина ровняется по своїх вдачах, бажає багато хто з них реалізувати. Для цього їм доводиться генерувати сильну волю, щоб мати можливість застосовувати свої звичаї і захищати їх.

21. Мораль у відносинах займає особливе значення. Даний людина ставиться до інших так, як вони зарекомендували себе попередніми відносинами або за поточною формою поведінки роблять загальне визначення моралі індивідуума.

22. Даний людина на 90% своїм увагу перебуває в навколишньому середовищі. Навіть коли він хотів би відволіктися, це майже у нього не виходить.

23. Маючи мету, має здатність створити умови необхідні для реалізації її, якщо для цього нічого немає, крім мети.

24. Вимушеність даного тактичного рівня полягає в гордій поведінці з багатьма взаємодіючими і оточуючими.

25. Успішність політики даного рівня структуризується на демонстрації особливостей, на які спрямовує дана людина оточуючих людей.

26. Реалістичний підхід у відносинах грунтується на оптимальних підходах до вирішення завдань і бажань, при цьому вони намагаються марним не відволікатися.

27. Без практики в теоріях невпевнені, навіть якщо вони перспективні. Вони схильні проявляти в них незгода.

28. Поводиться теплосердечно в міжособистісних стосунках із протилежною статтю, також і в дружбі.

29. Дев'ятий рівень інтелектуального зростання проявляється в таких формах поведінки:

А) Всі навколо мене.

Дана якість в людині пов'язано з тим, що люди цього рівня максимально прагнуть маніпулювати взаємодіючими. Для взаєминах вони слажівают з себе культ особистості. Це реалізується в рахунок їх демонстрації своїх впливових можливостей, про особливу важливість себе у відношенні рекламованих взаємодій. Вони направляють людей і управляють ними, постійно пристроюючи до свого імені досягнення інших. Якщо до них не ставитися з тією важливістю, яку вони демонструють, то ви стаєте конкурентом, якого вони всякими способами виводять з поля проживання і огляду. Вони вимагають від взаємодіючих у всьому з ними рахуватися. Інакше, ти - конкурент.

Б) Криком для переляку.

З раннього віку люди даного рівня освоїли, що багато людей, бояться, якщо на них кричати, так як оточуючі люди знають з особистого досвіду свого виховання, що кричать на винних. Тому люди цього рівня дуже легко можуть підняти голос на взаємодіючого, якщо він веде себе в розріз з його рішенням! Крик використовується, в основному, на тих людей, на яких це діє у вигляді почуття страху. І таке ставлення до них може тривати до тих пір, поки взаємодіючий не дасть відсіч методом розірвання відносин або переваги.

В) Я вмію наступати, не вмію відступати.

Особлива здатність у них проявляється концентрованістю і особливою ініціативністю в планованої самореалізації. Вони завжди вбачають, що необхідно для наступального розвитку і ніколи не готуватися до отступательний позиціях. І це дуже часто призводить їх до різкої капітуляції в непосильних умов обставин. Вони дуже сильно потрапляють у стан розгубленості, коли їх ставлять перед фактом їх суперечності або порушення раннє досягнутих угод. З образного лева перетворюються на образного мишеняти.

Г) Мстивий фанат.

У них дуже стійка пам'ять, яка їм дозволяє не повторювати помилок своїх і образ, завданих взаємодіючими. Під час непосильних умов впливу на кривдника, проявляють себе у вигляді не сприймає даних порушників і це роблять таким чином, що в оточуючих складається враження про дану людину як неуважному. А в разі можливості якимось способом вплинути на кривдника, то вплинуть мінімум непрямим порядком - усний підрив авторитету.

30. Тактичний закон дев'яти рівнях.

1.Воспрінімать позиції оточуючих.

А) Виникають у думки оточуючих.

Б) Враховувати думки оточуючих.

В) Вибірково надходити на думку оточуючих.

2. Не сприймати чужі позиції.

А) Не вникати у думку конкуруючого, приділяючи йому належну увагу.

Б) Не відволікатися на думки оточуючих, які в своєму житті пропоноване не застосовують.

В) Вибірково ігнорувати раптові позиції оточуючих.

3. Впливові позиції.

А) Реалізовувати всяку можливість, з моменту уточнення її властивостей.

Б) Видиме поле в зайнятості та інтенсивності.

В) Особливу увагу якості і формі піднесення.

4. Мислити про достоїнства.

А) Переваги оцінюють взаємодіючі і видющі з боку.

Б) Цінуй в оточуючих те, що цінуєш в собі.

В) Спокійно розмірковуй і у всьому розберешся, при цьому плідно розвиває гідності.

Частина третя:

Загальний вступ і опис умов взаємин людини в обставинах.

Взаємодія з навколишнім середовищем, стратегія.

Кожна людина знаходиться в індивідуальних умовах навколишнього середовища, в яких йому слажівается взаємодіяти з людьми і реагувати на їх ставлення до нього. Про те, що існують закони в навколишньому середовищі відомо людині, і те, що в одних і тих же обставин у однієї людини слажіваются одні відносини, а в іншої людини інші також нам відомо. Справа в тому, що у кожної людини існують свої індивідуальні закони відносин з навколишнім середовищем, їх можна назвати стратегічними. Закони відносин людини з обставинами називаються його індивідуальною стратегією самореалізації. На кожну людину в одних і тих же обставин оточуючі люди реагують індивідуально, розкриваючи йому своєрідні можливості, які залежать від його стратегічного рівня.

Стратегічний рівень присвоюється людині його роком народження. Багатьом з нас відомо, що в природі Сонячної системи існує дванадцятирічний цикл підвищення і зниження Сонячної активності. Сонячна активність в момент народження людини проявляє певні впливи на хімічні і фізичні реакції його організму, які з дорослішанням людини проявляються в психологічному поведінці і відносинах з навколишнім середовищем і суспільством. Стратегічний рівень відносин людини в обставинах пояснює принципи ставлення оточуючих людей до людини.

На основі індивідуальної стратегії людини ми можемо спостерігати те, що якщо людина змінює своє місце проживання і суспільство відносин, при цьому навіть в нових умовах і обставинах оточуючі люди схильні ставитися до нього з певним настроєм, відповідним його стратегічного рівня. Стратегічні закони володіють своїми реалізаційними механізмами, які ми можемо розглянути за допомогою загальних пояснень автоматичної бази даних «Сканер індивіда».

Людина сприймає своїм світоглядом іншої людини як об'єкт обставин! Ми у своєму світогляді запам'ятовуємо людей за допомогою прив'язування до них нерухомих об'єктів з обставин навколишнього середовища, в моменти відносин з ними. Будь певний індивідуум, про який ми згадуємо, пов'язаний з інформацією картинок, відкладених в наших думках, які прив'язані до нерухомих об'єктів обставин того місця, де слажівалісь з ним стосунки. Люди сприймають своїм світоглядом інших людей як зовнішній об'єкт, який можна порівнювати з образом зростаючого дерева.

У культурі Християнства Ісус Христос образно порівнював людину з деревом, що приносить плоди або не приносить. Він пророкував, що в судний день будуть винищені дерева, що не приносять плоди.

Образно порівнюючи людину з зростаючим деревом, ми віднесемо його корінь до історії його досвіду відносин в обставинах. Образний корінь досвіду людської діяльності містить сюжетну інформацію тактичних характеристик, які здатні працювати на користь поточної його діяльності або на шкоду. Ми, працюючи в обставинах, здатні створювати різні відносини, які в подальшому здатні приносити нам користь вже без нашої участи або навпаки минулі відносини можуть виробляти нам збитків без нашої присутності. Такі події в житті людини ми можемо віднести до властивостей кореня образного дерева його життя. Стовбур образного дерева життєвих дій людини характеризує властивості поточних взаємовідносин з ним, які відбуваються в дану мить часу. Гілки образного дерева людського життя характеризують плани майбутніх напрямків його самореалізації.

Людина багато чого розуміє, теоретично допускаючи у своїй уяві негативні розвитку поточних взаємодій в обставинах. Також він розуміє, теоретично допускаючи у своїй уяві позитивний розвиток поточних взаємодій в обставинах. Дані розуміння людини ми можемо віднести до гілок його образного дерева. Теорії людини вірні ті, які підтверджуються поточними фактами, виявленими в обставинах.

Властивості взаємин.

Люди, з якими ми ведемо взаємини з різних причин, знаходяться в певних територіальних умовах, які можна порівнювати з площинами і рівнями суспільної діяльності. Обставини взаємодіючих людей наповнюють нашу пам'ять інформацією їх діяльності по мірі нашого взаємини з ними. Ми наповнюємо свою пам'ять інформацією багатьох об'єктів, пов'язаних з людьми та причинами наших з ними взаємин. Люди, з якими ми співпрацюємо, також запам'ятовують нас у своїй уяві в образі дерева, об'єктивно пов'язуючи з різною інформацією наших обставин.

Стратегічна зв'язок людського досвіду відносин у суспільстві з сьогоденням. Те, що запам'ятав індивідуум про нас з останніх взаємин, залишається його розумінням і знанням до наступної нашої зустрічі. Інтервали у взаєминах з людьми слажіваются у кожної людини. Люди, з якими ми співпрацюємо, набувають різний досвід у відносинах з нами, також як і ми. У подальшому взаємодіючі люди з інтервалами часу відображають наше попереднє настрій, який ми виявляли раніше у взаєминах.

Всяка середу самореалізації людини є стратегічним полем, на якому переважно впливають певні закони взаємин. Існує дванадцять природних стратегічних полів самореалізації людини, в умовах яких перебуває кожен індивідуум. Стратегічне поле і його закони розкривають нам механізми відносин оточуючих людей до певного людині. Ми можемо собі уявити різні відносини людини у товариствах його оточення, які насичені людьми простих взаємин або складних. При цьому ми можемо розглянути різні умови відносин людини в обставинах у вигляді ієрархії його можливостей для самореалізації. Слажівается так, що наші умови самореалізації являють собою певний стратегічний рівень, який є одним з дванадцяти.

Послідовність стратегічних рівнів розподіляється по вертикалі. Знизу знаходиться перший рівень стратегічного поля самореалізації людей, а в самому верху - дванадцятий рівень. Кожен рівень формує закономірності на основах, в яких взаємодіють навколишні люди з певною людиною. Кожен з нас володіє певним оточенням людей і їх певним ставленням до нас. Оточуючі нас люди і їх ставлення до нас залежить від нашого стратегічного рівня, який формує поле нашої самореалізації та закономірності реагування оточуючих людей на нашу поведінку.

Рік народження людини присвоює йому стратегічний рівень його природних відносин у суспільстві. Людина здатна розвивати свої умови відносин в обставинах, свідомо ознайомившись з природним ставленням оточуючих людей до нього. Для того що б людина могла розглянути закони свого стратегічного рівня взаємовідносин у суспільстві, створена автоматична база даних «Сканер індивіда». У ній дана тема пояснюється третьою частиною, яка називається «Рівні умов обставин». Ознайомтеся з законами, принципами та механізмами відносин до вас оточуючих і взаємодіючих людей!

Певну відповідь про рівень стратегічних умов для взаємин в обставинах Барака Обами.

Третій рівень обставин.

1. Умови обставин влаштовані ставленням оточуючих, які відкритими способами конкурують з вами в різних відносинах. Цим вони можуть іноді вводити вас в скуте стан, посилених мікроскопічних переживань від даної нахабства. Взаємодіючі часто не поступаються вам з першого разу в різних значеннях, впадаючи в такі крайні заходи. Але їх стійкості вистачає на раз - і все, поступилися. Навколишні знаходяться в настрої спраги наживи, розвиваючи цю атмосферу у відносинах, швидко виявляють себе.

2. Адаптація відбувається з плідним протистоянням або освоєнням методики прививаемой обставинами.

3. Взаємодіючі, після вашого самоствердження комплексують, переживаючи знову втратити спокій за рахунок зіткнення з вашої стійкістю.

4. Оточуючі люди повільно взаємодіють і реагують у відносинах з вами. Так поводяться для того, щоб бути впевненими в тому, що нічого не пропустять з небезпечного. Взаємодіючі люди схильні групуватися. Такими діями захищаються від почуття уразливості. Оточуючі намагаються вас прідобріть, щоб ви знизили свою пильність і серйозне ставлення до їх простим потребам і бажанням. Наскільки ви відкрито ведете себе з оточуючими, настільки вони впевнені й спокійні у відносинах з вами.

5. Суспільство, в якому ви перебуваєте легко спокусливо на багато хтиві відносини. Вони знижують чутливість, планку відповідальності перед своєю збалансованістю. І ви також стаєте схильні до цієї патологічної слабкості.

6. Оточуючі люди часто не погоджуються з вами у ваших пропозиціях і бажаннях. Вони поводяться так, тому що бажають утримувати свій вплив у відносинах з вами. Тому ваша пропозиція в кращому випадку переформуліруется на свій лад.

7. Люди, з якими ви слажіваете різні взаємини, ведуть себе добродушно по відношенню до вас, до тих пір, поки витягують користь від вас. Також вони схильні отримувати користь з інших джерел, хоч і з протилежного табору, і тими - ж способами.

8. Поле третього рівня своїми умовами виробляє сприятливі умови для творчої самореалізації оточуючих. А вам доводиться бути учасником в їх проектах.

9. Робочі реалізаційні сили - це основні заняття даного поля. Люди вас оточують в основному досвідчені фахівці з реалізації визначених завдань.

10. Взаємодіючі беруть на себе зобов'язання, при цьому провокують, щоб ви виявляли вольову ініціативу.

11. Тактичне поведінку оточуючих слажівается завчасної підготовкою до поточного події.

12. У навколишніх людей, з якими ви взаємодієте, підвищено проявляється фанатичне настрій, у відносинах створюють інтриги на грунті дружби або статевих потягів.

13. Люди, з якими ви ведете різні взаємини, дуже душевно схильні переживати, бачачи поруч якісь нещастя, особливо ті, які перенесли на власній практиці.

14. Люди, з якими ви взаємодієте, в більшій мірі являють собою джерела сили, які схильні вручати себе в управління вам. За умови, що ви будете вести себе щиро.

15. Закон тринадцятий, стратегічний, що відповідає за свідомість.

У безмірно не п'яний:

1. Не розслаблятися і не напружуватися.

А) Взаємодіяти з навколишнім середовищем за принципами Айкідо.

Б) Не захоплюватися різними процесами, своєчасно переключатися.

В) Витягувати блага в міру необхідності і законності.

2. Всякі блага мають властивості примножуватися нескінченно або проявлятися одноразово.

А) У всяких взаєминах виробляти стабільну, узагальнену характеристику подій.

Б) не вражає відносинами, зберігати балансування.

В) Не піклуватися, пускати в оборот результати примноження.

3. Стійкі позиції.

А) При плідних позиціях не поспішати завантажувати себе іншими роботами.

Б) У сприятливих умовах все пропонують допомогу - не відволікатися на них.

В) При різних порушеннях порядків своїх вникати в причину, а після - в кінцевий результат.

4. Чи не фанатіти ресурсами і не піклуватися про них.

А) Залишатися спокійним, не наслідувати оточуючим.

Б) Не переживати про думки оточуючих, робити свою справу.

В) Зберігати свою серйозність переважно в собі, а у зовнішніх відносинах - м'якість і гнучкість. 

Частина четверта:

Загальний вступ і опис пристроїв сполучення світоглядів з тактичними методами.

Звертаючи свою увагу на різницю психологічного будови людей, ми розуміємо, що кожна людина володіє індивідуальним розвитком, яке може проявлятися в його властивостях світогляду або у властивостях тактичного поведінки. Також може проявлятися у властивостях умов обставин, що супроводжують розвитку людини.

Світогляду, тактики поведінки та умови обставин у людей розділені на дванадцять природних рівнів їх розвитку, які взаємодіючи між собою, формують властивості характеристик індивідуальної особистості.

У людини природно може бути один з дванадцяти рівнів світогляду, один рівень тактики поведінки і один рівень умов для відносин в обставинах. У поведінці людини всі три рівня взаємодіють між собою, проявляючи певні форми його діяльності, які називаються різницею світогляду з тактикою або різницею тактики поведінки з умовами обставин.

Людина здатна володіти високим рівнем світогляду і низьким рівнем тактики поведінки і навпаки. В одному або в іншому випадку від більшого рівня віднімається менший і залишається залишок, який називається різницею. Можуть бути однаковими деякі з трьох рівнів або навіть всі, і в такому випадку різниця буде рівна нулю.

У програмі «Сканер індивіда» різниця світогляду з методами поведінки пояснюється з чотирьох позицій, які характеризують діяльність індивідуума, коли він грунтується на свою думку і на здатності своїх методів поведінки.

Людина не завжди здатний проявити або застосувати свою думку, хоча воно є у кожної людини. У суспільстві люди використовують чужі думки або діляться своїм, багато що залежить від якості думок і їх своєчасності в тих чи інших ситуаціях і випадках.

Індивідуальна думка людини формується на засадах різниці рівня світогляду з рівнем методів поведінки. Дана різниця рівнів розкриває закономірності, за якими формується індивідуальна думка людини і його спрямованості в поведінці. У своєму житті ми іноді стикаємося з тим, що у своєму розумінні бажаємо подумки одне, а в практиці дій вміємо робити щось інше.

Діяльність людини проявляє в суспільстві його індивідуальну особистість, яка складається з процесів спрямованого мислення та вміння застосувати своє розуміння в практиці тактичними методами. Це означає, що людина сама особисто зрозумів і сам зможе зрозуміле реалізувати в практиці. Самостійність людини формується за допомогою його рівня світогляду і рівня тактики методів поведінки, взаємодія даних рівнів називається різницею. Дана різниця являє собою самостійне розуміння людини і його самостійні дії. Не завжди, але часто людина поступає, грунтуючись на свою думку, яка формується за законами часу його народження. Ми можемо дізнатися за допомогою автоматичної бази даних «Сканер індивіда» закономірності, за якими у людини формується та реалізовується його властивості самостійності. Наприклад, розгляньте властивості самостійності людини, яка народилася з дванадцятим рівнем світогляду і першим рівнем тактики методів поведінки.

Певну відповідь різниці світогляду з методами поведінки Барака Обами.

1. Рівень кругозору уваги поверховий, з детальною, логічної, розважливою пам'яттю і високою інтуїцією.

2. Детально розважливе мислення, статистично узагальнені дії. З методами вольового тиску лідера або керівника.

3. Інстинктивно в одну мить можуть щось зрозуміти і з високою ініціативою самореалізуватися в методах.

4. У мисленні детально розважливі. А в методах все на гордості вражень про попередні перевагу.

Частина п'ята:

Загальний вступ і опис пристроїв поєднання тактичних методів поведінки з умовами в обставинах.

Існує безліч методів поведінки, за допомогою яких людина реалізовує бажані і можливі завдання в своєму житті. Багато чого в реалізації завдань людини залежить від якості його тактичних методів поведінки і його умов навколишнього середовища. Як тактичні методи поведінки людини, так і його умови обставин природно розділені на дванадцять рівнів.

У кожної людини по природі його психологічного будови особливо розвинений один рівень тактики поведінки і один рівень умов для відносин в обставинах. У поведінці людини рівні взаємодіють між собою, проявляючи певні форми його діяльності, які називаються різницею тактики поведінки з умовами обставин.

Людина здатна володіти високим рівнем манер і методів поведінки та низьким рівнем можливостей в його умовах обставин або навпаки здатний володіти низьким рівнем манер і методів поведінки та високим рівнем можливостей в його умовах обставин. В одному або в іншому випадку від більшого рівня віднімається менший і залишається залишок, який називається різницею. Дана різниця являє собою певні психологічні властивості людини, які проявляються у нього при його підпорядкуванні взаємодіючим індивідуумам. Рівні тактики і стратегії можуть бути однаковими. У такому випадку у людини різниця буде дорівнює нулю, і буде мати конструкцією психологічних властивостей, які проявляються певною поведінкою і відносинами в суспільстві.

У програмі «Сканер індивіда» різниця методів поведінки з умовами обставин пояснюється з чотирьох позицій, що характеризують людську діяльність. Такі властивості характеру людини виявляються тоді, коли індивідуум довіряє думці взаємодіючих людей, при цьому використовуючи свій рівень методу поведінки та свій рівень можливостей в умовах обставин.

Людина не завжди здатний проявити самостійність для багатьох рішень у суспільних відносинах. Часто в житті людини багато залежить від думок оточуючих людей і людина схильна рахуватися з ними, взаємодіяти, поступатися їм або підкорятися. У суспільстві люди схильні використовувати чужі думки, реалізовуючи їх своїми тактичними методами поведінки у своїх умовах обставин.

Іноді в своєму житті ми стикаємося з тим, що в практиці вміємо тактично робити одне, а можливість в умовах обставин - інша. Людина здатна надходити, грунтуючись на думку взаємодіючих людей або підкорятися їм. Дані здібності і схильності людини ми можемо дізнатися за допомогою автоматичної бази даних «Сканер індивіда». У даній програмі властивості характеру людини при підпорядкуванні іншим людям називаються різницею методів до умов обставин. Для наочного прикладу розгляньте різницю перші тактичні рівня поведінки з дев'ятим рівнем умов обставин.

Певну відповідь різниці методів поведінки з умовами в обставинах Барака Обами.

1. Рівень методів поведінки дорівнює директору, який демонстративно тисне на оточуючих волею або ініціативою, а обставини обставлені нахабними і непоступливими людьми.

2. Практичність самореалізації грунтується на високій ініціативи та використанні всіх оточуючих і взаємодіючих. Діють, підлаштовуючись у відносинах. А взаємодіючі поводяться напористо і непоступливо з даними індивідуумом.

3. Через несумісність бажань з можливостями, дратуються і зляться. Цим спалюють масу свого оптимально активу і здоров'я. Даний індивідуум володіє можливостями вести відносини зі старшими фахівцями та бухгалтерами.

4. Тактичні методи даного індивідуума представляють собою дії директора, який самореалізовуватися на полі начальників.

Завдяки програмі «Сканер індивіда» Ви ознайомилися з конструкцією і пристроєм природної психологією Барака Обами і для даних результатів нам були потрібні точні параметри його народження, певний час, число, місяць і рік народження. За допомогою програми «Сканер індивіда» Ви володієте можливістю зробити запит на будь-яку людину, який Вас цікавить, для цього достатньо знати параметри його народження. Сучасні технології науки психономії дозволяють за допомогою параметрів народження людини з'ясувати психологічну конструкцію людини з високою точністю.

Ласкаво просимо в програму сучасної діагностики психологічних характеристик людини!



Коментарі

Коментарів немає.



Додавання коментаря

Ваше ім'я: *
Ваш e-mail:
Текст коментаря: *

 * - поля обов'язкові до заповнення.

Рекомендовано


Популярно


Партнери