RU UA EN

Вхід в систему

Забули пароль? Реєстрація

 
Головна :: Вінець освіти :: Інструкція з експлуатації

Інструкція з експлуатації

• Вінець освіти

Способи оплати та вартість послуги

Структура бази даних. Проекти у перспективі

Контактні дані

«Вінець освіти»

Мета. Особистий розвиток користувача у сфері розуміння та усвідомлення психологічної будови людини і законів відносин у суспільстві. Розвиток здібностей користувача експлуатувати у практиці освоєння знання даної програми, взаємодіяти з оточуючими ефективно для всіх учасників сторін. Розвиток користувача у всіх сферах її самореалізації та стійкість у стані особистої гармонії. 

Поточні можливості. Користувач має можливість за допомогою даної програми у даний момент акредитувати характер особистості у тривимірному викладі. За допомогою інноваційних форм викладу можна зрозуміти, побачити і по особистій ініціативі усвідомити структуру мислення людини, її системність методичності у поведінці і наслідки діяльності, які проявляються конкретною реакцією оточуючих людей. 

Практичний досвід. Користувач може скористатися особливо точними знаннями реальних законів життя людини і суспільства. Всі знання у програмі закріплені тринадцятирічним досвідом експлуатації у різнобічних життєвих відносинах. За час практики дана технологія зарекомендувала себе як національна, географічна а також статева. Це означає, що значення статі, нації і географічного знаходження зникають як першорядно головні факти, що характеризують структуру особистості. Першорядне значення у технології займає час і визначення людини, особи, індивідуума, взаємодіючого, суспільства, навколишніх людей. 

Форма викладу привертає увагу читача, що сприяє запам'ятовуванню теми читання з першого разу. У програмі застосовуються технології, на основі яких використовується особистий досвід читача. У силу технологій програми «Вінець освіти» користувач, експлуатуючи її за особистими запитами, дізнається про природну будову свого характеру і причини особистих настроїв, також користувач дізнається про причини певного ставлення до нього оточуючих людей. Точність цих даних перевершує особисте знання самого себе або, що взаємодіють у середньому від десяти до ста разів. Паралельно користувач в автоматичному порядку освоює технології самоврядування і управління колективом. Стратегічний результат освоєння програмних даних виробляє у користувача високу самостійність в його особистій самореалізації і у колективних відносинах. Система ефективна для будь-якого віку, але особливо ефективною є з дванадцяти років і старше. Пов'язано це з тим, що у користувача є необхідний обсяг досвіду, за допомогою якого він зможе порівнювати, бачити, розуміти і отримувати користь від читання платної інформації. За допомогою отриманих на Ваш запит даних Ви зрозумієте, що знали про пристрій свого характеру також і про характер близьких і оточуючих набагато менше. 

Інструкція з експлуатації базою даних.

4У лівому верхньому куті розташована панель керування базою даних, в неї необхідно внести параметри народження індивідуума, про який ви бажаєте отримати дані. Кожен ключ часу народження, із зазначених у панелі управління, займає важливе значення. Але, як буває в реальних умовах, точне знання необхідних параметрів народження часто відсутня. У зв'язку з цим у даному проекті завчасно передбачено відсутність деяких параметрів народження. У такому випадку в панелі запитів встановлюються на невідомий рік народження питальні знаки, або вибирається пункт «невідомо». Програма видасть вам дані, за допомогою яких користувач зможе у багато разів краще дізнатися невизначеного індивідуума або себе. У панелі управління запитами є дві кнопки: «Базові» і «Загальні». При натисканні кнопки «Базові» видаються дані про мислення, методи поведінки і умовах впливу навколишнього середовища. При натисканні кнопки «Загальні», вам видаються базові дані з урахуванням різниці співвідношень світогляду з методами, методів з умовами, світогляду з обставинами і кінцеве прояв характеру особистості. Через деякий час будуть підключені кнопки запитів з додатковими функціональними можливостями.

Способи оплати та вартість послуги .

4«Вінець освіти» - працює автоматично, відповідаючи на запити користувача, який безкоштовно зареєструвався і поповнив грошовими коштами свій індивідуальний рахунок на цьому сайті. Здійснити поповнення свого рахунку можливе в Особистому кабінеті (розділ Баланс) за допомогою системи WebMoney, LiqPay (карти VISA і MASTERCARD). Кошти переказуються у грошову одиницю сайту - «Цілі». Одна «Ціла» дорівнює 24.00 гривням, 0.89 доларам США, 56.01 рублям. Абоненти МТС Москва мають можливість поповнити рахунок на 1 Цілу за допомогою відправки SMS з мобільного телефону на номер 1161 з індивідуальним текстом, який видасть система в Особистому кабінеті / Баланс / SMS. Ціна SMS - 111.76 рублів (з ПДВ). 4Користувач має можливість освоювати дані за особистими запитами за допомогою читання інформації з бази даних, оплачуючи час свого перебування у базі даних «Вінець освіти». Придбані користувачем «Цілі» зберігаються на рахунку до тих пір, поки він їх не витратить без ліміту зп конкретним часом. З Вашого особистого рахунку, на якому знаходяться куплені Вами електронні гроші цього сайту (Цілі), в автоматичному режимі знімаються кошти за кожну хвилину вперед. Від початку запиту і в процесі читання даних з цієї програми кожна хвилина витрачається по секундах до автоматичної закупівлі наступної хвилини. Мова, на якому проводиться читання даних з програми користувачем, формує ціну в Цілих за одну годину присутності у базі даних. Українською мовою читання даних коштує 2 «Цілих» за одну годину присутності у базі даних.

Структура бази даних. Проекти у перспективі.

Дана програма поєднує у собі групу програм, які своїми даними формують полотно особистості. Відповідно цей освітній комплекс можна порівняти з тканинним верстатом, який з багатьох ниточок інформації формує моноліт з характеристик індивідуума. Системи, які формують дані програми «Вінець освіти»: 1. Система мислення та світогляду; 2. Система методів поведінки; 3. Система реагування навколишнього середовища; 4. Самостійне розуміння і застосування в дії; 5. Дія під настановою; 6. Властивості розуміння і властивості інформації навколишнього середовища; 7. Рівень кінцевого прояву особистості; 8. Властивості розвитку періодів кожного року і дванадцятирічних блоків; 9. Властивості добової самореалізації. На даний момент підключені системи - 1, 2 і 3. 4Наука, за законами якими створена дана програма, називається «Психономія». Дана наука конструктивно представляє собою суміжне положення серед інших наук. Головне у даній науці те, що вся інформація прямим або непрямим порядком пов'язана із законами природної психології людини, у ній також враховано причини фізіологічного стану людини і циклічність порядків взаємовідносин у суспільстві. «Вінець освіти» - перша з чотирьох платних систем освіти, підготовлених на основі елементарної таблиці науки Психономії. 

На додаток до програми «Вінець освіти» готується програма загального запиту під назвою «Взаємодія». За допомогою даної функції користувач буде мати можливість робити запит даних на взаємини двох індивідуумом між собою. Друга програма «Сканер індивідуума» призначена для особистого користування індивідуума і підприємства, в яких тестують співробітників. У цій програмі користувач буде, мати можливість купити собі блок даних за запитом за певну вартість і в подальшому досліджувати його у довільному темпі. «Все у житті порівняно» - третя платна освітня програма, в ній, як і в програмі «Вінець освіти» планується щохвилинна оплата за присутність у базі даних. «Психономія» - комплекс безкоштовних і платних програм.

 На даний момент ви володієте можливістю освоювати першу частину технологій, наданих даної наукою. Користувач, послідовно освоюючи теми програм, зможе володіти знаннями, які здатний буде застосувати у практиці. На підставі засвоювання даних з технологією науки Психономія користувач у перспективі може бути дипломованим на рівні статуса - спеціаліста або технолога науки Психономії. 

Загальна інформаційна будова кожної людини

Про тривимірну будову людини відомо багатьом, але сформулювати виразно і точно вони не можуть. 

Щоб розвинути у собі здатність бачити, розуміти і впливати максимально ефективно у сфері знань людини і суспільства, вам необхідно налаштувати у собі повагу до кожної людини, не залежно від її розвитку! У кожній близькі або знайомій людині можливо побачити якусь значну чи незначну частину себе, яка відображається у них певною поведінкою або настроєм. Дії можуть не поважатися, вчинки і розумові рішення - індивідуальні прояви від людини. 4Кожна людина одночасно працює своєю увагою на трьох полях інформаційної діяльності, які між собою послідовно по вертикалі взаємопов'язані.

 Перша інформаційна площина називається «Вихід». У цю частину інформаційної діяльності людини відноситься її мислення, світогляд і уява. Перераховані здібності людини у більшій частині приховані від прямого бачення навколишніх людей. Все те, що відбувається у думках людини, може бути реалізованим через деякий час, а може залишитися у пам'яті думок. Важливо усвідомити, що людині, для того, щоб щось свідомо робити, необхідно володіти думками тем. Люди, взаємодіючи з іншими людьми, проводять обмін думок - працю мислення та уваги! Ця інформаційна площина розділена на дванадцять рівнів світоглядів. У людини від природи розвинений один рівень світогляду з дванадцяти. Кожен рівень індивідуально ефективний для людини і суспільства. Щоб робити щось, для цього необхідно це знати або придумати, а якщо немає думок по темі, тоді й дії у цій темі відсутні. Думки людини являють собою зір його розуму, а якщо немає думок, значить, немає розуму, у результаті в якісь темі людина розумом сліпа. Мислення - у ньому суть розуму людини, а думки підвладні управлінню та напрямку. З думок формується психіка людини та її потенціал, без інформації психіки не існує особистості. 

Друга інформаційна площина називається «Тактичною». У цю частину інформаційної діяльності людини відноситься тактика методики поведінки, фізіологічні відчуття та діяльність, фізичні дані, також комунікабельність, риторичні здібності якості спілкування. Кожен з нас, виявляє для себе, якісь особливі здібності, які проявляються у методах поведінки або специфіці спілкування зі взаємодіючими або оточуючими людьми. Тактика методики поведінки займає пряме значення при самостійній реалізації людиною завдання, сформованого особистим бажанням і рішенням мислення. У таких процесах людина витрачає багато фізичних сил і по-різному здатна себе виснажувати. Ця інформаційна площина розділена на дванадцять рівнів тактичних методик дій і поведінки людей. У людини від природи розвинений один рівень із дванадцятьох. Кожен рівень тактичних методів індивідуально ефективний для людини і суспільства. Для того, щоб взаємодіяти ефективно для себе, необхідно володіти знаннями та вміти їх застосувати у практиці. У такому порядку характеризуються тактичні методи поведінки.

 Третя інформаційна площину називається «Стратегічна». 

У цю частину інформаційної діяльності людини входять наслідки її діяльності, які проявляються певним реагуванням обставин, взаємодіючих і навколишніх людей. Ця інформаційна площина представляє особисту стратегію людини, яку вона закріплює роками свого життя. У процесі прожитих років у кожної людини залишаються позаду події, які здатні надихати або пригнічувати поточний настрій людини. Людська стратегія порівняно з виноградним кущем. І так, як виноградний кущ без догляду втрачає у здичавінні роки життя, також і людина, без напрямлених умов своїх обставин, схильна стати дикою, захоплюючись стихійними потребами. Ця інформаційна площину розділена на дванадцять рівнів стратегії умов впливу навколишнього середовища. У людини від природи розвинений один рівень із дванадцятьох. Кожен рівень стратегії індивідуально ефективний для людини і суспільства людей. Для того щоб ефективно взаємодіяти в обставинах, необхідно не забувати випробувані відносини з людьми і обставинами! У міру допустимих сил і можливостей дозволяти зобов'язання із забутих років, мінімально це необхідно робити у думках. Наша стратегія виявляється у наших рішеннях і невирішених зобов'язаннях перед оточуючими людьми за весь досвід нашого життя. Оточуючі і взаємодіючі люди ставляться до нас так, як ми ставилися до них раніше. У кожної людини присутній інстинкт у суспільстві відображати поведінку оточуючих, тільки з деякою відстрочкою. Стратегія людини формується з інформації розсіяною у багатьох роках, різними відносинами.

 Ці три інформаційні площини, з яких складається людина, містять інформацію пристроїв особи і її системність взаємовідносин у суспільстві.  

Контактні дані:  

                                  WMID415517966256 тел: +380939488812

                                  WMID852980884560 тел: +380667887028

                                  е-mail: psychonomycom@gmail.com  

                                  icq: 358829989 

                                  © 2008-2010, "Елементарна таблиця науки Психономії "," Бази даних автоматичних програм "Сканер індивідуума" і "Вінець освіти".

Внесення параметрів

Дата народження:

Час народження:

Тип даних:

   


Рекомендовано


Популярно


Партнери